Het samenstellen van je digitale kantoor

Wegwijs in Office 365 > welke tools werken voor jou

De digitale ontwikkelingen gaan razendsnel. Er zijn legio tools beschikbaar. Daarbij er is vaak overlap in wat die tools, apps en programma’s kunnen. Voor communicatie, voor (samen)werken aan documenten, voor taakbeheer en planning, opslag en naslag. Welke tools kies je uit het 365-aanbod en hoe ga je ermee om?

Tools horen ondersteunend te zijn aan je gewenste manier van werken, communiceren en beheren van informatie. Het gaat erom dat ze vóór je werken en niet andersom. Mijn rol is die van wegwijzer en ‘vertaler’. Met jouw specifieke wensen en huidige obstakels als uitgangspunt, neem ik je mee in de diverse (creatieve) mogelijkheden binnen Office 365. Zo stellen we samenspraak je digitale kantoor samen, voor jou persoonlijk of voor het team.

  • Outlook
  • OneNote
  • OneDrive
  • SharePoint
  • Planner
  • Skype
  • Teams
  • Flow
  • Apps en bots

Vrijblijvend intakegesprek

Wil je kennismaken, dan kom ik naar je toe. We bespreken waar je tegenaan loopt, wat je wilt bereiken en wat ik voor je kan betekenen. Is de klik daar, dan breng ik een vrijblijvende offerte uit. De intake is kosteloos, mits binnen een straal van 50km vanaf mijn standplaats Breda.

Een klant vertelt:

“De werkwijze van Judith is betrouwbaar en to-the-point. Ze kan heel goed luisteren en vertaalt dat naar een eindresultaat waar we telkens weer tevreden over zijn. Nog zo’n USP: ze schakelt makkelijk met alle lagen binnen ons kantoor.”

Meer reviews lees je onder Klanten vertellen

Mijn kracht ligt in persoonlijke begeleiding, van 1:1 tot 1:4. Wil je het groter aanvliegen, dan werk ik samen met partners.

Ja, ik wil vrijblijvend kennismaken. Bel of mail mij voor een kop koffie (of thee).

Door je gegevens achter te laten verklaar je akkoord te zijn met mijn privacyverklaring.