Judith Bolder

Mijn naam is Judith Bolder (1969). Sinds 2010 werk ik als zakelijk organizer en productiviteitstrainer, met de focus op digitaal werken.

Organiseren van het werk zit in mijn DNA. Evenals grenzeloos goed kunnen luisteren. Kernkwaliteiten die ik graag inzet voor:

Organizing en training voor kenniswerkers

Ik werk met kenniswerkers aan persoonlijke productiviteit en slim werken in Office365.
Het is mijn drive om een praktisch toepasbare en positieve bijdrage te leveren aan het welzijn en functioneren van de hedendaagse kenniswerker.

Ik heb veel kilometers op de teller in de zakelijke dienstverlening, retail, mkb en zorg.
Maar, voor wat betreft de organisatie van kenniswerk maakt het niet uit in welke branche je werkzaam bent. Er zit namelijk altijd een rode draad in: je ontvangt input (kennis, informatie, signalen) die je interpreteert, filtert, ontwikkelt en vervolgens lever je output (kennis, informatie, oplossingen). De organisatie van die rode draad is mijn specialisme.

Interim organisatiesupport

Naast mijn organizing- en trainingspraktijk bied ik ook interimdiensten aan voor management support, officemanagement en projectmanagement.  Overzicht en structuur in werkprocessen, projecten, informatie en werkafspraken vormen hier de rode draad.

Mentorship

Vanaf januari 2018 heb ik me aangesloten bij de School voor Organizing als trainer en mentor voor de Opleiding tot Interne Business Organizer.

Wat mijn werkwijze kenmerkt:

  • aandachtig luisteraar die anderen helpt hun doel te bereiken;
  • integer, grondig en professioneel;
  • van nature lean;
  • praktisch en oplossingsgericht;
  • rustig en conversatiegericht;
  • duurzaam.

Als er meer nodig is…

Soms is de vraag groter dan mijn dienstverlening reikt, op individueel, team- of organisatieniveau.
In voorkomende gevallen verwijs ik je door naar partners, of werk ik met hen samen.

Judith Bolder

Meer weten?
Als je je naam en telefoonnummer achterlaat, dan bel ik je terug. Zie mijn privacyverklaring onderaan de website.