Judith Bolder

Mijn naam is Judith Bolder (1969). Sinds 2010 werk ik als zakelijk organizer en productiviteitstrainer, met de focus op digitaal werken.

Het is mijn missie om een praktische en positieve bijdrage te leveren aan het welzijn en functioneren van de hedendaagse professional.

Organiseren van het werk zit in mijn DNA. Evenals grenzeloos goed kunnen luisteren. Kernkwaliteiten die ik graag inzet voor:

Organizing en training voor kenniswerkers

Ik werk met kenniswerkers aan productiviteit en slim werken in Microsoft365.  Veel kilometers op de teller heb ik in de zakelijke dienstverlening, retail, mkb en zorg.
Maar, in welke sector je ook werkzaam bent, iedereen heeft behoefte aan overzicht en een systeem van werken. Het is mijn specialisme om je te begeleiden naar het systeem dat bij jou past en met je mee kan groeien. Toekomstproof, zogezegd.

Interim en freelance organisatiesupport voor MT, office en project

Naast mijn organizing- en trainingspraktijk bied ik ook interim- en freelancediensten aan voor management support, officemanagement en projectmanagement.

Mentorschap

Vanaf januari 2018 heb ik me aangesloten bij de School voor Organizing als trainer en mentor voor de Opleiding tot Interne Business Organizer.

Wat mijn werkwijze kenmerkt:

  • aandachtig luisteraar die anderen helpt hun doel te bereiken;
  • integer, grondig en professioneel;
  • van nature lean;
  • praktisch en oplossingsgericht;
  • rustig en conversatiegericht;
  • duurzaam.

Als er meer nodig is…

Soms is de vraag groter dan mijn dienstverlening reikt, op individueel, team- of organisatieniveau.
In voorkomende gevallen verwijs ik je door naar partners, of werk ik met hen samen.