Judith Bolder

Mijn naam is Judith Bolder (1969) en ik werk als zakelijk organizer & trainer digitaal werken.

Organiseren van het werk zit in mijn DNA. Evenals grenzeloos goed kunnen luisteren. Kernkwaliteiten die ik graag inzet om je te begeleiden naar een werkwijze van deze tijd. En die met je mee kan groeien. Toekomstproof, zogezegd.

Winst te behalen

Veel van het werk verloopt via digitale middelen. Soms kies je ze zelf, maar vaak krijg je ze aangereikt vanuit je werkgever. Dat gebeurt niet altijd met adequate instructies of training. Terwijl daar zo veel winst te behalen is…

Van wegwijs naar productiviteit

Ik maak je wegwijs in de tools van Office 365, leer je de handigheden (ik tover met Outlook en OneNote), leer je indien gewenst digitale vaardigheden, begeleid je naar een werkwijze die bij je past (of bij je team, je afdeling), met bijbehorende inrichting van de tools. En naar productiviteit, want daar gaat het onderaan de streep om. Overigens hoeft daarbij echt niet alles digitaal.

Dit alles doe ik nu ruim negen jaar onder de noemer Judith Bolder Organiseert – Prettig productief in het digitale tijdperk.

Vanaf januari 2018 heb ik me aangesloten bij de School voor Organizing als trainer en mentor voor de Opleiding tot Interne Business Organizer.

Wat mijn werkwijze kenmerkt:

  • aandachtig luisteraar die anderen helpt hun doel te bereiken;
  • integer, grondig en professioneel;
  • van nature lean;
  • praktisch en oplossingsgericht;
  • rustig en conversatiegericht;
  • duurzaam.

Als er meer nodig is…

Soms is de vraag groter dan mijn dienstverlening reikt, op individueel, team- of organisatieniveau. Indien gewenst verwijs ik je door naar partners, of werk ik met hen samen.

Judith Bolder

Meer weten?
Als je je naam en telefoonnummer achterlaat, dan bel ik je terug. Zie mijn privacyverklaring onderaan de website.