Judith Bolder

Mijn naam is Judith Bolder (1969). Sinds 2010 werk ik als zakelijk organizer en productiviteitstrainer, met de focus op digitaal werken.

Organiseren van het werk zit in mijn DNA. Evenals grenzeloos goed kunnen luisteren. Kernkwaliteiten die ik graag inzet voor:

Organizing en training voor kenniswerkers

Ik help kenniswerkers met persoonlijke productiviteit en slim werken in Microsoft365.

Het is mijn drive om een praktisch toepasbare en positieve bijdrage te leveren aan het welzijn en functioneren van de hedendaagse kenniswerker.

Ik heb veel kilometers op de teller in de zakelijke dienstverlening, retail, mkb en zorg.
Maar, in welke sector je ook werkzaam bent, iedereen heeft behoefte aan overzicht en aan een systeem van werken. Het is mijn specialisme om je te begeleiden naar het systeem dat bij jou past en met je mee kan groeien. Toekomstbestendig dus.

Interim organisatieondersteuning

Naast mijn organizing- en trainingspraktijk bied ik interimdiensten aan voor managementondersteuning, officemanagement en projectmanagement.

Wat mijn werkwijze kenmerkt:

  • aandachtig luisteraar die anderen helpt hun doel te bereiken;
  • integer, grondig en professioneel;
  • van nature lean;
  • praktisch en oplossingsgericht;
  • rustig en conversatiegericht;
  • duurzaam.