Loading...

Hallo,

Mijn naam is Judith Bolder (1969). Sinds 2010 en ik werk als zakelijk organizer en productiviteitstrainer, met de focus op digitaal werken.

Wat mij en mijn aanpak kenmerkt:

  • aandachtig luisteraar die anderen helpt hun doel te bereiken;

  • integer, grondig en professioneel;

  • niet oordelend;

  • van nature lean;

  • praktisch en oplossingsgericht;

  • rustig en conversatiegericht;

  • katalysator van een proces;

  • en met een vleugje humor :)

DNA

Ik ben ‘born organized’. Structuur en overzicht zitten in mijn DNA. Dat datgene wat ik als vanzelfsprekend beschouw – het kunnen organiseren van je werk – niet voor iedereen geldt, ontdekte ik in 2008. Ik werkte in de communicatiebranche. Sommige collega’s kregen moeiteloos hun werk af terwijl anderen altijd achter de feiten aanholden en door hun werkwijze zelfs een last voor anderen waren. In datzelfde jaar las ik een artikel over het beroep van professional organizer. Een groeiende beroepsgroep waarvan het gros (opruim)hulp bood aan mensen thuis. Er was ook een relatief kleine club actief op de zakelijke markt. Dat triggerde me direct. Ik werkte destijds 20+ jaar in het bedrijfsleven met al zijn hectiek en zag het gewoon al vóór me hoe ik kenniswerkers kon helpen met het organiseren van hun werk en werkplek, en wat hun dat oplevert.

Drive

In 2009 volgden mijn eerste stappen in het werkveld met hulp van/aan een briljante interieurontwerper die de potentie in mij zag. In 2010 richtte ik mijn bedrijf op en medio 2011 zegde ik mijn baan op en was ik voltijds zakelijk organizer en productiviteitstrainer. Van meet af aan is het mijn drive om een praktisch toepasbare en positieve bijdrage te leveren aan het welzijn en functioneren van de hedendaagse kenniswerker.

Toekomstproof

Ik heb veel kilometers op de teller in de zakelijke dienstverlening, retail, mkb, (semi-)overheid en zorg. Maar, in welke sector je ook werkzaam bent, iedereen heeft behoefte aan overzicht en aan een systeem van werken. Het is mijn specialisme om je te begeleiden naar het systeem dat bij jou past en met je mee kan groeien. Toekomstproof, zogezegd.

Senior Professional Organizer

In 2015 rondde ik de post-hbo leergang tot Senior Professional Organizer af aan de School voor Organizing.

Senior Professional Organizer

‘Er ging een wereld voor me open hoe nuttig dit begeleidingstraject was in zo’n korte tijd. Dit gaat verder dan vaardigheden en competenties, het hoort bij je digitale ontwikkeling; hoe je duurzaam inzetbaar kunt blijven in deze snel veranderende wereld. Sterker nog: dit hoort bij je Schijf van 5: een basislevensbehoefte in deze digitale wereld.’